Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četla jsem obě. Paula Hawkins píše skvěle. Osobně se mi ale víc líbila Dívka ve vlaku.

0 0
možnosti

Paní Ludmilo, souhlas v tom, že Paula Hawkins píše skvěle. V hodnocení jejích dvou děl jste asi výjimkou - alespoň pokud sem četl recenze čtenářů v mé zemi, tak jsou dvě dost ostře ohraničené kategorie - jedni tvrdí, že kniha je kus škváru, a druzí ji zase vyzdvihují do nebes a dávají ji dokonce více bodů než Dívka ve vlaku. Já obě knihy hodnotím asi stejně, tedy skoro tak jako Vy. Příznám, že ze začátku mě trochu dráždila skutečnost, že protagonistů - vyprávěčů bylo na rozdíl od Dívka ve vlaku dost víc, také ta "mystika" podle mě děj ze začátku trochu brzdila, naštěstí sem knihu, jako mnozí jiní, neodložil a byl sem za to rád.

0 0
možnosti

Hned na začátku příspěvku přiznám, že jelikož už žiji něco přes 51 let mimo českojazyčnou oblast a tak nemám dostatečnou kvalifikaci na to, abych mohl posoudit kvality knih nebo audioknih v češtině. "Do vody" sem četl v anglickém originále (Into the water). Nemám ale důvod nevěřit recenzentce, že česká audiokniha (a možná i kniha v češtině) se dobře poslouchá, respektive čte a já si dovoluji alespoň knihu Do vody doporučit a u české audioknihy to snad bude taky na doporučení. Jistě kniha bude i zfilmována, ale zrovna tak, jak podle mého úsudku filmová verze"The girl on the train " (Dívka ve vlaku?), od stejné spisovatelky, i přes skvělý výkon Emily Blunt, nesahá knize ani po kolena, to asi bude to samé jako eventuelní filmová verze Do vody. Některé knihy se na filmovou verzi dost špatně hodí, podle mého úsudku jsou to obě knihy spisovatelky Paula Hawkins, na druhé straně jsou knihy, které ve videoverzi (film nebo televizní hra) hodně získají - na mysli mám třeba aktuální Apple Tree Yard (nevím, jak se ta kniha jmenuje česky,jestli je vůbec do češtiny přelozena, v mé zemi je do čestiny přeložený název knihy "Žena před soudem") , kde televizní verze (BBC 2016, nevím, jestli je už dostupná v ČR) knihu, alespoň dle mého úsudku a i vyjádření mnoha jiných, knihu předčí.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS