Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dekuju za inspiraci. Vyguglila jsem si dalsi info, abych mela lepsi motivaci a vcera jsem nakoupila omalovanky, konkretne mandaly a pastelky a uz jsem zacala relaxovat vybarvovanim. Uz jsem kolem toho chodila dobu ale diky vasemu blogu jsem se konecne rozhoupala. Treba si jeste vylepsim sykavky jako bonus.

0 0
možnosti
Foto

Ve Spanelsku zatim omalovanky nejedou, az vyrazim do Ceska par si jich poridim :-)

0 0
možnosti
PP

Vlastním několik sad omalovánek, jedny mají v názvu, že jsou antistresové a je fakt, že když se do toho pustím, tak si opravdu odpočinu. Nedělám to ale ani často ani pravidelně, je spousta dalších aktivit, u kterých se dá relaxovat :-)

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem si zde stačil za těch pár let všimnout, mezi autory blogů je několik tvůrčích jedinců, kteří se dosud živí nebo dříve živili kresbou (sám jsem téměř 20 let strávil u vědecké ilustrace). Všichni tito profesionálové musí (nebo dříve museli umět) kreslit naprosto velmi přesně a žádné zde popisované problémy uvedené (jako třeba přetahování) u nich pochopitelně existovat nemohou. Přesto se najdou lidé, kterým právě omalovánky mohou jako účinný relax opravdu pomoci. ;-)

0 0
možnosti
MS

To já si raději zahraji mariáš na počítači. :-)

1 0
možnosti
DP

Nevím, jak pro koho je to relaxační, mně by z toho kleplo...

1 0
možnosti
PV

P78a54v86e36l 38V27é65b85r

21. 6. 2017 10:08

Můj syn měl špatné sykavky, o r a ř nemluvě. Návštěva logopeda byla tedy nabíledni.

První, co (po prozkoumání stavu) paní logopedka tehdy udělala bylo, že mu dala omalovánky, ať vymalovává. A říkala, že dokud bude přetahovat, mluvit se nenaučí. Měla pravdu, i když mně, jakožto laikovi, souvislost uniká. Dokud přetahoval, tak nebyl viditelný žádný pokrok v řeči. A s nepřetahováním se dostavily i výrazné pokroky v mluvení. Časová souvislost byla nápadná (sledovali jsme to, takže jsme si všimli).

3 0
možnosti

Fíha, moc děkuji za Váš příběh. To je velmi zajímavé! Přeji krásný zbytek dne!

0 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 447x
Milovnice všech dobrých příběhů, beachvolleyballu, koček a klavíru!

 

Seznam rubrik